NR 167
Posted Friday 22 April 2011 ♥ 9:19 pm ♥ 0 say Hello(s)
ASSALAMUALAIKUM

Hari ni hari Sabtu kan ? >:O Ulala Nyna pegi sekolah. Kay sangat rajin >:) baik kan ? Hihi suka nya. Ada raptai for watikah pelantikan tuh yg rajin dtg tuh sebab Cikgu Kamsiah text suruh dtg -,-" act malas nak mmpus. Tidur lagi best kan kan ? Hoho kay now saya pelajar yg berwawasan 2020 ada dekat Makmal Computer yeah itu sangat cool ;P best wehh. Dengan aircond nya lagi. Dapat lah jugak aku lari dari kelas seni yg bahang dia mcm kat dalam kereta api bawah tanah tuh -,-" peluh ketiak tapi kat sini ? Perghh wa cakap lu ketiak aku bulu pun kecut Xd gempak tak gempak ?

Kat sini ada Hajar and Yana , kitaorg tgah type something for kem persatuan petang ni and hell yeah aku tgah malas gila ni hukhuk :"< nak taknak kena jugak sebab aku kan Faci :) kay sebagai pelajar dan akak senior yg baik hati manis muka berseri gigi ni aku okayh jea hahahah ! Gelak kening kening. Hmm kay kay now tgah busy kuikui :3 and hmmm 

Takziah Kepada Ustazah Ayu Aima yg baru kehilangan suami tersayang pada hari semalam
Semoga Ustazah tabah mengharungi dugaan dan moga Allahyarham Suami Ustazah ditempatkan dikalangan orang orang yg beriman di sisi Allah swt.

Yang Hidup pasti akan kembali ke pangkuan yang maha Esa :')

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam