NR 155
Posted Wednesday 20 April 2011 ♥ 12:12 am ♥ 0 say Hello(s)
PEACE BE UPON YOU


Erm , hi ;) 

Hari ni tak tahu lah kenapa sleepy sangat zzzz --" SS pun sejam jea tapi haih penat ngntuk dia kemain lagi kan. Cakap bnyak sangat and haih tak tahu lah sape yg call tgah malam buta semalam <:O pagi tadi baru check phone ruparupa nya Ameer Adzuwan yg call but yg cakap org lain. Text and tnya dia sape baru dia bagitau tuh kawan kawan dia nak prank aku -__________- haa baguslah ! Kacau mimpi aku HAHAH err haa dekat kelas masa sci takdalah ngntuk sangat sebab masuk kelas tak smpai dua masa penuh.

And hee :"> dah dapat jersey btw I got jersy num 10 tau >:) comel gilaaa hahah. Comel bila aku pakai lah kan mcm penguin O,o besar yg amat. Semua size XL fuhh badan aku ni ngam size S or M jea phewww. And heh num 10 tuh comel lagi lagi comel hihi gedik nyaa ! Masa bm pun ngntuk and thnked god Pn amimah baik gila suruh kitaorg break sebab dia busy nak mark buku karangan. After rehat mmg ngntuk habis padahal tak makan pun. Minum air teh bunga 2 kotak sebab kalau makan takut badan berat ;P 

Masa sejarah mmg ngntk habis smpai dah mcm org gila dah muka. Serabai plus panas ! Nasib baik cikgu V tak perasan sangat yg mata aku ni kejap bukak kejap tutup. Masa math mmg hatooii ! Cikgu tegur cakap aku ngntuk. Kay saya penat lah cikgu training. Bukan nya layan tenet or pape ;) saya budak baik hihi :"> btw math hari ni best awhh ~

Sayang cikgu muah muah ;-*

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam