NR 142
Posted Sunday 17 April 2011 ♥ 7:21 am ♥ 0 say Hello(s)
ASSALAM and HELLO 



Ehem ;D 

Aku suka lompat , semua orang tahu aku suka lompat. Aku kan superkatak ;P toing toing. Aku suka pakai baju German sebab aku mmg suka german hihi :"> ada klose , mueller , podolski and ramai lagi ;D aku suka cara dorg main. Kadang kadang kat rumah aku main bola dengan adik aku tapi aku hairan lah dengan perempuan sekarang. This post tak akan menaikkan kemarahan sape sape aku cuma nak tahu jea kay ?

Kenapa ramai kawan kawan aku yg takut nak aktif sukan ? Korang takut kulit gelap ke ?
Aku rasa bnda tuh bukan nya masalah utk korg. Kulit hitam boleh putih balik. Kulit aku ni dah berapa bnyk kali hitam sebab berjemur semua tapi see aku tak cacat kulit ke hape kan ? Bukan nak bngga tapi tolonglah. Klau tak putih mcm dulu at least cerah ok kan ? Korang tak takut ke nanti korg akan ada masalah utk masuk U ? Tak aku bukan nak perlekeh tapi cikgu cikgu semua risau dengan markah koko korang. Korang boleh aktif tapi korg malas. Sayang diri kan ? Almaklumlah , aku ni tak pndai bab bab kecantikan sebab tuh aku cakap mcm ni.

Sorry kalau terasa. Byeee

SuperNyna




Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam