NR 141
Posted Saturday 16 April 2011 ♥ 8:18 pm ♥ 0 say Hello(s)
SALAM


HI ;]

Hari ni aku rasa kosong , hati aku layu macam bunga yg layu dekat tepi jalan
Aku resah tak tahu kenapa perasaan aku macam ni
Aku perlukan sokongan tolonglah tolonglah bagi
Aku nak semua org bngga dengan aku

Tahun lepas aku seorg budak yg mcm lembu kena cucuk hidung masuk group netball
Aku takda ilmu nak main dengan baik macam kakak senior aku
Aku teringin nak jadi macam diorang semua

Aku rindu Kak Syida :(
- Dia hebat defend bola and dia hebat baling bola

Dia selalu bagi semangat
Dia selalu gelak bila aku buat lawak
Dia bukak kan bekas makanan utk aku
Dia bagi straw dekat aku
Dia happy jea dgn aku
Tunggu match sampai tertidur dekat kantin sekolah

*Dia yg terbaik ;(

Aku rindu Kak MiraAzman :(
- Dia hebat tngkap bola and dia hebat guide org !
Dia selalu ejek ejek aku
Dia suka pnggil aku pendek
Dia selalu kacau aku
Dia bagi semangat masa aku dah tak larat nak defend bola
Dia jugak yg tepuk tngan masa aku dapat rampas bola dari budak lain

*Dia yang terhebat

Aku rindu KakNad ;(
-Dia hebat cari bola and dia hebat cari ruang

Dia suka senyum
Dia suka jerit
Dia suka gelak
Dia suka buat suara manja dia
Dia comel :D
Dia suka gelak bila dengar aku punya cerita
Dia selalu bagi aku rasa tenang
Dia baik sangat sangat

*Dia yang tercomel

Aku rindu KakMiwa ;(
- Dia lah yg paling tinggi sekali :D dia power shoot bolaaaa

Dia baik
Dia manja 
Dia comel
Dia hebat
Dia tinggi
Dia kuat

*Dia yang terbagus TABIK :)

Aku rindu KakAien ;(
- Dia paling laju !

Dia baik
Dia ngada ngada :P
Dia lari laju
Dia baling laju
Dia paling lajuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Dia shoot power !

*Dia yang terpantas

Aku rindu KakShahirah
- Dia selalu bagi semangat 

Dia suka peluk aku
Dia suka senyum bila nampak aku
Dia selalu suruh aku jadi center
Dia selalu bagi aku rasa best :D

*Dia yg terkecik :)

AKU RINDU DIORANG , diorang hebat :D

_____________________________________________________________

Now aku dah ada new team
diorang pun hebat jugk :D semua tinggi tinggi macam team lastyear hihi :">
Aku harap aku dapat buat yg terbaik utk tournament netball khamis depan ! Aku nak cikgu bangga dengan aku , dengan kami semua ! Pray for us !

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam