NR 140
Posted Saturday, 16 April 2011 ♥ 7:41 pm ♥ 0 say Hello(s)
PEACE BE UPON YOU



Aku , aku , aku err aku cuma nak cakap :}

  • Semalam aku balik dari Sg.Chua mandi mandi follow Along
  • Pegi mana ? 
  • Pegi Wangsa Maju 
  • Rumah Abg sedara
  • Main gym 
  • aku ada ketul ketul weh ahahah
  • nah muka bngga ------- > ~,~
  • Aku ada muscle woot woot
  • aku kan power XD
  • angkat guni dedak pun boleh jea hukhuk
  • balik dari gym straight tak belok belok 
  • pegi ?
  • kajang haishh
  • mama and the gang ada dekat PAK SAHMURI SATE KAYJANG
  • Aku pegi reko teman ....
  • along beli track
  • Pegi Sahmuri makan tapi aku tak mkn. Aku minum air.
  • perut aku sakit -,-"
  • Pukul berapa lupa
  • padahal aku ingat
  • mlas nak mention
  • ish yelah pukul 12.30 :D
  • Otp dengan Firdzuan woot woot hahaha 
  • Sape tuh ?
  • Bruno mars aku lerrr
  • kak Fatin call alalalalala borak
  • borak borak borak
  • Call Hafiz 
  • No answer haishhh !
  • Call Shaaa hihi ;">
  • Goccip ulalal` ~
  • nak pegi jogging
  • Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  • lupa kunci jam
  • Subuh lnggar lari
  • Aikkkk motor pun takde ? >:O
  • Shaaaaaaaaaaaaaaaaaa sorryyyyyyyyyyyy !
  • Alahaahahahahahahah 
  • Apa nak jadi ni ?
  •  Sidai kain.
  • Alaaaa tak dpat lepak dengan Shaa lah itew niewww !
  • Tottt 
  • nak berak bye --
SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam