NR 136
Posted Saturday 16 April 2011 ♥ 2:49 am ♥ 0 say Hello(s)
ASSALAMUALAIKUM


Hajar :)

Hi bloggers :D howwa yaa ? Im fine Alhamdulillah >:)

Hm apa nak cakap ? Kay hahah hari ni ada tournament badminton. Bgun pukul 6.30 Ilham text around berapa tah then text dengan dia kejap. Siap siap tunggu Hajar :) stalk blog org hikhik hobi itewww ! Err pukul 8.10 Hajar smpai. Aku pakai jersey german >:O huhu best sebab malas nak pakai baju maroon sekolah. Berat nanti ketiak bashah :P smpai jea Sg.Chua masuk dlm dewan tuh fehh RAMAI GILAAAAAA >;O mmg tak tahu nak buat apa. Tuka kasut then warming up dengan Hajar my partner :) fuhh cuak sebab tgok semua power power :D tak tipu okay ! 

1st game beregu partner dengan Hajar. Lawan Liyana Zen and Liyana Hasnan ;) dua liyana tau hahahah. Best best and best ;) Kitaorg menang yeahhh ! Hajar main belakang aku main depan well aku kan tak power mcm Hajar -,-" Star kot but nvm ;D aku boleh main dengan baik sebab HAJAR ! Dia bnyak bagi sokongan wewittt hihi ;"> then duduk dekat tepi gelanggang tgok Hajar lawan Shangkaree. Hajar menang ;) mmg aku jerit jerit lah tadi ;P

Kelua jap amik angin. Main badminton dekat luar dengan Mira Sani , Syasyi , Liyana patu nmpak anjing lari lari masuk dlm balik hahahah sumpah mcm GAMPANG ! jerit padahal anjing punya lah jauh beribu batu ;P tulah perempuan kan XD ehem teman Hajar lawan Zahrah fehh Hajar menang 15-2 15-0 mmg kena titik lah minah tuh. Hajar kan star >:) sumpah bngga dgn dia heshh. Then beregu lawan Rachael and Ziqah. Mmg dah target akan kalah sebab sape tak kenal dorg kan. Dorg power gila. Means kitaorg ni lawan wakil daerah lah. But apa yg patut aku proud dengan diri aku and Hajar kan kan kan. Kitaorg dpat challenge dorg even tak menang tapi kitaorg puas. Double Set 14-15 , 14-15. Okay last point aku admit slah aku , sorry Hajar ;( aku tahu kau nak point tuh but Seriously I am so sorry ! Tapi takpe kita main untuk enjoy aite ? :P 


The result under 18 :

boy
Single 1 : Ikhwan Faizi
Single 2 : Asyraf
Double 1 : Ikhwan Faizi and Mancha
Double 2 : Putra and -______-

Girl
Single 1 : Rachael
Single 2 : Hajar
Double : Rachael and Ziqah
Double 2 : Alia and Qim

*TAK TAHU LAH NO.3 DAPAT KE TAK -,-"
P/s : Gamba tak upload lagi -,- penatttt

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam