NR 130
Posted Thursday 14 April 2011 ♥ 10:43 pm ♥ 0 say Hello(s)
ASSALAMUALAIKUM


Hii ;)

Hmm , Sch was okay. Dah baik balik dengan Aiman and Fuad ;D Aiman bagi coklat hihi but tak mintk pun. Tak tahu kenapa boleh nak tertouching lama gila dengan dorg. Eh baru 3 hari kan ? Hahahha kesiann nya. Kay lepas ni tak buat dah. Kesian tgok Aiman everyday say hi and senyum dekat aku :"> sorry Aiman. Sorry sorry. Lepas ni kita jadi mcm dulu balik ok ? ;) Aku sayang kau mweheh :D

In classs dapat buat Vid sekejap jea -,-" cikgu dah masuk hahaha ! But in kepala hotak punya lah bnyak bnda nak buat dengan Manja and Faghah tapi -____________- TAK JADI ayoyo. Bincang buku skrap dengan geng and heh macam macam. Sejarah best ehehe. Tapi makin bosan sebab Sir makin garang and hmm dlm kelas tadi Ilham comel gilaaaa pakai kopiah hahahah :D macam mualaf XD mata dia sepet. Aishh Mashitah ada secret nak bagitau tapi dia suruh teka >:O apa heh ? Ni yg benci ni nak kena teka teka bagai ayoooooooo , tak boleh ke bagitau terus ? Tak sabar sabar nak tahu ni >:P 

Semalam dah buat SS tapi tak call org pun sebab ngntuk , melayang 3 ringgit mcm tuh jea --" Hanif text and talk pasal budak laki perasan tuh D: huh thnks Hanif kau memang kawan yg baik ;) aku sayang kau and hello budak laki TINGKATAN 4 , kau jgn ingat aku BATAK kau ok. Aku tak hingin lah nak tunjuk dekat org kau duduk kat mana. Ikut hati aku nak jea pindah dari sini dari duduk sebelah rumah dengan jiran yg poyooo ! Bajet hot ! Erghhh menyampah nya aku. Kau memang DASAR HIPOKRIT !

SuperNyna



Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam