NR 107
Posted Friday 8 April 2011 ♥ 10:53 pm ♥ 0 say Hello(s)
ASSALAMUALAIKUM

HAI yai yai :">

Hari ni hari good good. Lala nangis dlam kelas sebab 3 org perempuan yg shit dia mcm dumbdumb gila unta heh. Hello perempuan , sebelum mengata org fikir dulu awk tuh mcm mana. Fikir dulu diri tuh dah cukup bagus atau tak nak perli perlekeh kutuk org and CERMIN DIRI TUH DULU , atau nak aku yg bagi cermin ? Kay aku boleh sound kau tapi Sayangggg Lala tak kasi kalau tak dah lama kau kena sembur dengan air liur beracun aku ni. Ingat , kerana mulut badan binasa , kerana mulut kau yg mcm longkang tuh org pndang lain dekat kawan aku.

Aku tahu kau jealous tapi jangan lah tunjuk sangat hahah , tak malu ke ? Okay , aku kenal korg dari form1 smpai form5 korang mmg tak tahu malu pun. Nyanyi lagu negaraku kuat kuat sebab nak cari publisiti murahan ok itu tak hot bak kata cikgu Kamsiah itu buang tebiat nak matiiii ! Get it ? Kat get a life lah bitch ! Benci nya aku huh BYE !

SuperNyna



Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam