NR 101
Posted Wednesday 6 April 2011 ♥ 5:40 am ♥ 0 say Hello(s)
SALAMMM


Okay April permulaan bulan yang sangat baik utk aku tapi insomnia aku macam gedik jea nak datg balik urghh pleasee lah go away kejap jea boleh kan ? Tnggu smpai aku dah habis SPM then kau dtg balik , boleh kan ? Haaaa susah tau tak ! Nak kata study tgah malam mana pernah zzzz :b hahaha poor me wehhh. Kayss isnin was good tapi ngantok macam haremmmm jadah heh -.- takpe classmates pun rmai yg ngntok hehehe , awhh selasa stayback sebab ada koop then pergi library nak buat rumusan jumpa Azaharee , Bond and Afham. Diorg pun buat nota wajin wajin mereka ini ;P lepak dgn dorg smpai pukul 0530. Call abah suruh amik and yess Thnkyou korg sebab teman aku berjalan dlm hujan and teman aku tunggu bapak aku hihi ;"> niceee nyaaaaa ;D gedik enough aite ? Kayh tenkiu wehh sayang korangg !

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam