NR 78
Posted Thursday 31 March 2011 ♥ 9:08 am ♥ 0 say Hello(s)
SALAM

Hi kawans ;) 

Nak cerita psal pegi mandi dekat sg. Gabai. Hari sabtu lepas kay mula mula pagi nak pegi tgok nasyid dekat smap sebab saujana *sekolah aku masuk prtndingan. Then plan dengan Fatin , Fariza , Bai , Hajar and Shaa. Pakat pakat pkai baju kurung :) around 8 a.m brkfast dekat Ummi :D lepas tuh terus headed smap. Kay dah masuk kawasan menutup aurat mmg turun tudung lah semua kan hahah., Sekolah agama lah katakan. So budk nasyid sekolah aku semua tgah practise bawah pokok cool ;D and yg saujana jea pakai baju melayu sekolah berlencana tapi sekolah lain ada baju melayu warna warni XD hahah ! Saujana kan cool -,-"



Lepas tgok nasyid and tilawah alquran kitaorg nak chow then Bai ajak pegi sg gabai kay mmg first cuak sebab aku baru ada L , P takda lagi -,-" Hajar bnyak kali pujuk cakp takde pape so aku pun alright jelah kan. Balik amik baju isi minyak terus gerak gabai. Kay nak dekat setengah jam weh atas motor. Err act 45 minit >:O sumpah kebas bontot XD 



Nak kata aku rempit ? Mmg aku rempit hahah , aku bukan budak perempuan yg cover ayuuu :) selekeh jea cover cover ni -,-



Dan maaf klau sape sape yg pegi mandi dengan aku sebab aku mandi tak bukak tudung. Kalau rasa malu takpe :) aku mandi tmpat lain

And last , kitaorg singgah rumah nenek Shaa :D solat solat and blah ,

BYEEE

SuperNyna





Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam