NR 69
Posted Wednesday 30 March 2011 ♥ 7:53 am ♥ 0 say Hello(s)
SALAM


Hari ni ada netball , tak tahu kenapa hari ni takda mood nak main. Rasa hati ni mcm lain jea. Sakit jea rasa , perit hm kenapa dgn aku ni ? Kenapa ? Aku terasa macam tak penting bagi org lain -,-" sangat weh ! Aku tahu lah aku ni menyakitkan hati kan kan ? Ok takpe ;) faham dah. Nanti kalau aku lngsg tak tegur maaf lah yee

Masa tgah main , kepala pening sangat sangat --" tak terkata , tak tertahan ;/ rasa macam nak amik ice and letak kat kepala kalau boleh rasa mcm nak amik pistol and shoot dekat dekat biar pecah kepala ! Kan senang

Yee tadi time main and tgah lompat nak amik bola tiba tiba ada org lnggar and tak tahu sape yg lnggar and gedebuk jatuh terseret. Perut dada and breast landing dulu and hasil nya senak ! Tangan paling sakit. Berdenyut denyut -,-" Dan aku nangis ! Bukn sebab jatuh tapi sebab org , sebab manusia :) terimakasih kerana berjaya buat aku nangis.

BYE

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam