NR 55
Posted Sunday 27 March 2011 ♥ 1:50 am ♥ 0 say Hello(s)
ASSALAMUALAIKUM

Takda kena mengena --"

Hai earth :D

Tadi wallpost dengan Abg Syuk :"( ohhmaii rindu gilaaa dengan dia. Nak dekat berapa bulan tak contact dengan dia. Bila aku call dia tak angkat mybe busy and bila dia call aku tidur and yess Alhamdulillah dia dah ada and dia sendiri yg wall aku dulu :D serious aku rindu dia sangat sangat. Nak kata aku gatal lah tuh ? Takpe aku rindu abg yg layan aku macam adik :D dia baik and dia selalu bagi nasihat. Dia rajin plus peramah hihi :"> dia dah ada gf , gf dia lawa sangat ! 

Now dia study dekat Shah Alam , dia pandai lagi lagi dlm hal agama kalau nak tahu selok belok agama boleh lah tanya dia :D dia sangat baik and semua nasihat dia semua berguna yeahhh , thnks Abg Syuk :"> Ilabbchuu

SuperNyna



Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam