NR 53
Posted Sunday 27 March 2011 ♥ 1:35 am ♥ 0 say Hello(s)
ASSALAMUALAIKUM


Hye ;)

Ehem tengah berfikir nak pergi sekolah ke tak besuk -____- demam makin aww aww ! Selsema makin eeuuwwww :< ingat kan pagi tadi jogging boleh kebah kan demam and panas badan ni tapi tak okay pung. Balik rumah mandi mandi and tidur , haihh abah kejut suruh mandi and pegi klinik. Ni baru balik. Dktor cakp kalau tak larat tak payah pegi since aku dah dapat surat cuti tapi tapi ? Aduhh dilemma !

Tadi stalk fiqa's , ohhmaii bnyak gila post dia pasal aku , ada gmba aku gmba Farah , Shaa and classmates dia lastyear hmm tak tahu nak cakap apa dah. Rasa mcm nak menangis jea sebab org yg kita rapat dah tak rapat dengan kita. Dia sayang aku kot fehh sumpah terharu gila tapi aku ego , ego yg aku sendiri pun tak tahu kenapa dengan diri aku -,-" nak kata dia buat slah takda , nak kata aku buat salah ? Mungkin. Rindu nak lepak , borak , share story , hug and kacau kacau dia sekarang dah takda semua tuh. Rinduuu nya dekat dia. 

Sorry fiqa if sys ada buat something yg mybe buat fiqa bengang or pape jea , tak tahu apa yg sys buat but Imma so sorry --

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam