NR 52
Posted Saturday 26 March 2011 ♥ 10:04 pm ♥ 0 say Hello(s)
ASSALAMUALAIKUM

Aku ini insan yang lemah
tidak bisa mengerti dengan isyarat semata mata

Aku ini insan yang lemah
tidak bisa memahami kata kata dusta

Aku ini insan yang tidak sempurna
baik dari segi pertuturan mahu pun penglihatan

Aku ini insan yang mungkin ada cacat celanya
mungkin dari cara pemikiran

Tapi aku ini insan yang tidak BODOH 
mungkin aku tidak sepintar orang lain 

Tapi aku bangga menjadi diri sendiri 
aku tidak pernah suka :
 diherdik dicaci dan dihina

Tapi kau siapa yang mudah mengata dan mempersoalkan tentang aku ?

AKU ORANG BIASA 
kau orang ternama 

terhebat di seantero dunia adakah itu aku ?

Hanya manusia biasa yang tidak pernah mendeduksi kan tentang diri aku.

Aku hanya mahu buat orang lain gembira dengan diriku
Aku hanya mahu orang lain gembira dengan pencapaian aku

Apa aku sudah dapat penghargaan kendiri aku ? 

Masih belum masih belum dan mungkin

TIDAK AKAN PERNAH DAPAT

----

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam