NR 5
Posted Thursday 17 March 2011 ♥ 9:44 am ♥ 0 say Hello(s)
Salam ;P

Baru lepas baca blog NisaAlina , kay post terbaru dia mcm bengang dengan someone so Nisot watlek jea kay ? Buat mcm takde bnda jadi hahah ! Awok kan SuperMohabbatin takda hal lah dengan bnda kecik temeh mcm belacan ni :) chillex dik 33

Tadi stalker blog Weng jap hihi :P bukn lah stalk tapi membaca alahhhhh biasooo lah tuh :) Kay Weng buat mcm gempak jea ! Tak payah hamik peduli hape org nak cakap. Diorg tak tahu the REAL situation yg jadi dekat Wan so buat bodoh and anggap bnda tuh mcm makan roti basi , hahah takda guna jugk nak fikir kan ? Awk hebak saya tahu awak lah HOTSENSENSENTAKKK saya dan saya tahu awk mcm mana even saya baru kenal awk tahun ni tapi saya rasa saya lagi fahangggg awk lebih dari org yg kenal awk. K.nyna tak tuju dekat Wada , Fatin semua tapi tuju dekat org yg penah rpat dengan Wan :) so k.nyna sentiasa ada lah sayang. You know Ilabilabiyou ? Hihi <3 jgn sedih sedih , marah marah tau ? Nnanti kelua anak dlm perut tuh XD hahahahah ank belacan :P

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam