NR 39
Posted Wednesday, 23 March 2011 ♥ 7:57 am ♥ 0 say Hello(s)
ASSALAMUALAIKUM

Tahniah kepada semua abang abang dan kakak kakak
SPM tahun 2010 yang telah berjaya mendapat result yang whooahhhhh :") gempak. Sememangnya korang lah yang terbaik lagi baik comel sopan dan hachiiiuuummm :P

tersangatlah ramai yang dapat result yg bagus jadi tak perlu lah saya mentionkan nama dia sebab korang dah mmg bagus pun :) jadi pendorong saya tau tau tau , saya nak berjaya mcm awak semua jugak tehee :D Insya'Allah aminnnn

Abg Amir dapat 9A+1A- *alhamdulillah
Kak Lyana dapat 6A4B I*alhamdulillah

hebatnya cousin , ajar saya boleh ?
p/s : Nenek bangga lah :P 

SuperNyna





Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam