NR 36
Posted Wednesday, 23 March 2011 ♥ 5:38 am ♥ 0 say Hello(s)
ASSALAMUALAIKUM


Hi kawe kawe

Ada sesiapa yang sanggup and nak bawak Nyna pegi tempat fun mcm ni tak ? Pleash pleash kita sakit kaki hahahah nak tempat mcm gini buat tenangkan FIKIRAN eceh bagak lah FOYO shesssh ! Kay lately ni kita bnyak guna bahasa yang dicampur dengan huruf F :) eh kenapa ? Ahhh suka hafi kifa lah XD gempk tak ? Sikit jeakan hahahah kay perasan sangat ni XD

Hmm kaki sakittttttttttttttt lah ! Macam mana nak jog dengan Faghah ? Eh kau ni sedap hati jea pijak kaki aku kan budak ? Huh menyampah tau *bukn Faghah okayh ! Ahhhh dah lah pijak kaki org lepas tuh boleh tnya lagi kenapa dengan kaki SAYA ? Walawehhh tuh mmg bikin FANAS -,-" smpai Wa bengang main netball mcm haram jadah ahhhhh ! Nyesal datg tadi ;/

Kay tadi abah dah urut haihhhh kenapa aku gedik semacam ni ? Ahhhh tak feduli , nak urut jugak sampai kaki okengggg :P baru boleh merayap hihihi XD 

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam